divendres, 27 de febrer del 2009

Mentides i més mentides....

Mentir, dir mitjes veritats, amagar la veritat, dir contrarietats, ....
Com diu un altre bloc: mentir és l'esport nacional, no n'hi ha cap dubte.
Cada vegada que m'endinso més al món polític, m'avergonyeix formar part de una societat tant mal governada. Cada vegada que veig discursos de l'oposició, li dono més la raó. Cada cop que sento un càrrec polític dir falsetats, se'm remou tot.
Fins ara m'he considerat una persona políticament correcte, tot i que, ara crec que era una mica tonto. S'ha d'escoltar, s'ha de respectar, s'ha d'entendre altres punts de vista. Però no podem girar la cara cada vegada que veiem alguna cosa mal feta. No podem obviar les mentides que ens diuen. Volem la veritat, faci el mal que ens faci, però no maquillada amb mitjes veritats.
Blanc o negre, si o no, no podem dir que si a uns i si als altres que són contraris. Hem de començar a contruïr una mentalitat sincera.
El més fort d'això, és que començant pel president del govern ("apoyaré el estauto que apruebe el gobireno catalan"), fins als poble més petits, estem governats per falsedats. M'he de sentir malament per treure veritats a la llum? Hem de culpar-nos perquè s'emboliqui per algu així?
Molts, almenys jo ho feia, intentava girar el cap. Volia pensar que això que em deien, al cap i a la fi era "lo menys dolent". Però NO!!!!
Volem la veritat, no volem que ens enganyin, no volem ser governats per gent que es tapen entre ells, no volem "trapicheos" pels que tenen la cadira agafada.
Espero que tots puguem, malgrat sigui un camí més difícil, defensar la veritat i dir-la sense por a el "què ens diran", perquè si ens fa por, potser és que no estem tant orgullosos del què estem fent.
Salut i Sempre Amunt
roGer
pd. contant a 10 i respirant... 1.... 2... 3... 4... 5...

1 comentari:

  1. Carai Capde ...
    Pensava que no estaves tan informatitzat però en poc temps ja ho tenim tot ... fotologs, blogs, correus ...

    ResponElimina