dimecres, 4 de febrer del 2009

La Crisis, mals temps?

En aquesta època que ens bombardejen amb la idea que arriben mals moments i que les previsions seran dolentes, crec que hem de reflexionar.

Primer de tot cal dir que em considero de la generació que ho ha tingut tot i que no hem sabut valorar les coses que teniem. Ara arriba el moment d'apretar-nos el cinturó i començar a valorar les coses bones. Els nostres pares/avis sempre tenen a la boca la frase de: - a la meva època, això ho feiem així i ningú es podia queixar. És cert que era així però, cal adonar-nos de les coses només a base "d'òsties"? No podem ser capaços de valorar coses sense que les perdem? A partir d'ara serà diferent?

Personalment, sempre m'he cregut amb sort de tenir el què tenia i d'aconseguir el què em proposava, em costa llençar els diners o no valorar-los, em costa perdre temps amb coses que no m'aporten res, i em sento feliç de poder fer les coses que faig, ajudar a qui puc i de disfrutar de les coses comunes que disfruto amb els meus companys.

Cadascú és diferent i cadascú valora les coses de manera diferent, alguns miren més per ells, alguns miren més pels que els envolten, jo crec que malgrat les coses no vagin bé els que no valoren les oportunitats que s'els ha donat seguiran pel mateix camí i els que pensem diferent seguirem treballant per els altres.

Salut i Sempre Amunt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada