dilluns, 23 de febrer del 2009

El Foment

Avui toca recordar, la feina que fa art per amor a l'art.


Hi ha gran quantitat de gent que es volca a fer coses per la zona on es mou.


Satisfacció personal, és la única recompensa que tenim tots els que col·laborem en entitats als nostres pobles. A part de les caramelles, que més que una labor social és una festa del poble. Les festes de la pubilla, les obres de sant sebastià, els "bolos" de teatre per les terre catalanes", el pastorets, i el que m'agradaria recordar avui: els nostres musicals.


Avui volia recordar un musical que fa uns anys es va fer al Foment. La botiga dels Horrors de Howard Ashman, ens narra l'història d'una botiga situada en un barri de classe pobre. Els enginys per poder tirar endavant el negoci, porta als seus treballadors a popularitzar un producte tot peculiar i misteriós.


Tot i que no vaig poder participar en aquest espectacle, vaig seguir d'aprop l'obra, vaig veure l'estrena i vaig aconseguir la banda sonora. La música m'ha acompanyat durant molts quilòmetres. I avui vull compartir alguna d'aquestes cançons. La cançó és d'una adaptació de l'obra que es va fer a la gran pantalla, on el personatge de repartiment que es veu és el Steve Martin.

http://www.youtube.com/watch?v=On3mrKW-Nk0



Si teniu l'oportunitat, us recomano que aneu a veure l'història que a canviar la vida del Seymour, la Audrey i tots els seus companys!




roGer


Salut i Sempre Amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada