divendres, 17 d’abril del 2009

Arranca la Temporada!

Amb les Caramelles, comença la Temporada Castellera pels Salats i els assajos i proves van pujant nivell. Reptes nous amb la confirmació que tindrem resultat si assajem com ho hem de fer.

Tot i la il·lusió de la temporada que pot marcar noves marques als Salats, també penso en els castells de nou i en els grans folres. No tinc ni idea de quins castells es faran, ni si es repetiran els gamma extra de l'any passat, només tinc ganes de poder ser-hi, de poder aguantar el què faci falta. Hi ha nous aires i aquest cop si que sembla que la cosa canvia rumb, amb moltes ganes de treballar per tornar a ficar la colla a on ha de ser, a dalt de tot!

La colla estrena cap de colla, i gran part de la Junta. Apareix una nova motació per tornar a fer la feina ben feta. Tothom vol poder demostrar que la colla el/la tindrà quan faci falta i jo en sóc un d'aquests. Dec molt a aquesta camisa, aquests colors. Després de la feina l'any passat, tocant amb la punta dels dits el què hagués estat una temporada per emmarcar, necessito tornar a donar tot el possible pq aquest cop toquem amb la mà sencera el sostre casteller.

Vindré a posar el meu gra d'arena amb la Vella, que tant m'ha ensenyat, que m'ha fet sentir, que m'ha fet emocionar....

Aquest any si! sortiran les coses o no, però allí estaré donant-t'ho tot!!!


Salut i Sempre Amunt!!!

roGer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada